Fredag & SOL!

Har suttit och degat framför Nyhetsmorgon nu i några timmar, har varit mycket diskussion om bröstcanser och multivitamintabletter. Bra tänkte jag, jag äter inte multivitamin, för tillfället äter jag bara folsyra. Sen är det en tant som säger att det troligtvis beror på folsyran i dessa multivitamintabletter...hmm... Ska man sluta äta de nu då kankse?!

Idag är det iaf fredag och solen börjar titta fram. Konstigt att fastän man går hemma är det ändå en speciell känsla i kroppen när det blir fredag!!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Caroline

samma här, fredag e bäst!

ända sen ja o min bror va små kastade vi multivitamintabletterna när mamma var på toaletten o fixade sig.

uppenbarligen fanns det en anledning till varför våra små glin kastade dessa! :D

2010-04-09 @ 10:31:35
URL: http://nominaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0