I väntan på...

...att försäkringskassan ska höra av sig sitter jag ute på min altan och lapar sol, UNDERBART! Dock lite stackmoln på himlen, de gillar vi inte.

Började klockan nio i morse ringa handläggaren på Försäkringskassan som skickat brevet till mig. Kommer fram och får svaret att dom bytat nummer allihop på Försäkringskassans kontor i Göteborg, så jag hamnar hos en kvinna som har hand om havandeskapspenning, inte riktigt min avdelning. Blir kopplad till kundtjänst, dom kan inte hälpa mig då dom inte har något annat nummer än det jag har på pappret framför mig. Får istället numret till växeln, ber där om numret till min handläggare. Hon försöker hitta henne men utan resultat, får i stället prata med min handläggares enhetschef som precis ska iväg på ett möte men lovar att ringa upp innan klockan fyra...

Varför ska dom byta nummer just nu???

Åter till solen...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Caroline

allt för att göra de krångligare för folk känns de som!!

2010-04-13 @ 19:22:33
URL: http://nominaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0