Klänning

Har varit hos Therese idag och sytt färdigt min klänning, äntligen är den färdig. Eller kanske färdig, bestämmer jag min för att ha axelband måste dom sys på bara. Jag är jätte nöjd och det ska bli skitkul nästa helg. Röda läppar och klackiga skor, jag längtar!

Thereses syster och lilla bebisen kom också och hälsade på, han var så söt. Det gjorde lite ont i mitt hjärta att se denna underbart söta bebis, fast ändå inte. Visst fick det mig att tänka på saker jag aldrig kommer att få uppleva med Evelina, men på nått konstigt vis känns det som att det är så det ska vara. Hon behöver inte bli matad eller tröstad, min bebis behöver massa kärlek och det ger vi henne i massor.

Jag kommer få en bebis som behöver allt det där, en dag kommer Evelina bli storasyster, men inte just nu...


Som det ser ut nu är jag ledig i morgon, det kan ändras så jag kan inte ropa hej än. Men det hade varit lite skönt med en ledig vardag så att jag kunde fått uträttat lite som jag behöver ha gjort. Det är nackdelen med att jobba dagtid...2-skift säg att ni behöver mig...=)




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0