Tisdag 20:e april

Jag fick vara ledig igår, det var skönt. Men i morse var det dags att bege sig till jobbet igen, 06:54 var det dags att stämlpa in. Så nu sitter jag här i min soffa och är trött, jag är verkligen så trött. Känns som att det var en evighet sen jag jobba, det var det inte.

Men hela jag var inställd på att inte jobba på sisådär 1 år eller så. Tar på krafterna att göra tvärtemot vad man har tänkt sig. Men det kommer bli bättre, jag måste bara ge det lite tid. Fick iallafall ett sms idag när jag skulle gå hem som gjorde mig glad, jag håller tummarna och hoppas!

I morgon är det den 21:e, tre månader sen min lilla flicka föddes död. Jag hade hoppats på att kunna gå till minneslunden i morgon, men brevet har inte kommit och jag vill inte gå dit innan jag fått det. Jag ska istället med Therese vid min sida åka och träffa "Änglagruppen". Jag är lite nervös faktiskt, nervös för att jag inte alls vet vad som väntar...






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tänk på att de andra som är där är troligen lika nervösa o oroliga som du.

Det är otroligt härligt att kunna sitta o prata med personer som varit med om samma sak. (även om jag inte varit med om just detta) men ja tror du vet vad jag menar...

Tänker på dig <3

Hade också önskat att du hade din lilla evelina hos dig nu. Bamsekram från mig

2010-04-20 @ 21:58:51
URL: http://nominaa.blogg.se/
Postat av: ida

Tänker på dig!!!!



kram kram

2010-04-21 @ 12:28:57
Postat av: Therese

Du e grym, på alla sätt o vis!

2010-04-22 @ 22:43:14
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0