Skärtorsdag

Har varit en sväng hos Therese idag, vi har sytt på våra klänningar. Tro det eller ej men nu sitter alla delar ihop och snyggt är det också! Nu är det blixtlåsen som ska inhandlas, tyll kjolen ska sys och så lite småfix, tror eller jag vet att dom kommer bli skitsnygga!!

Sen har det varit påskmiddag hos mamma. Barn & barnbarn + respektive eller inte riktigt, i vanlig ordning fick jag gå utan sambo. Det var jobbigt idag, jag hade velat ha han vid min sida. Men hans famn var till mitt förfogande när jag kom hem istället.

Sorgen som bosatt sig i mitt hjärta kommer alltid att finnas där, jag måste lära mig att leva med den. Ibland är det lättare sagt än gjort, som idag hos mamma. Jag ville vara glad, jag ville skratta som alla andra, istället kom mina tårar. Det gjorde ont i mig att andra fått det jag inte fick, att andra fick den uppmärksamheten jag hade velat ha, att jag inte får ha min älskade lilla flicka hos mig.

Jag vet att jag en dag kommer få allt det där jag vill ha, en dag kommer Evelina bli storasyster. Ibland önskar jag bara att nån kunde säga när...





// Mamma till världens finaste Ängel





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0