Trött...

Jag har efter jag började jobba blivit väldigt, väldigt trött. Så trött som jag är nu, så trött var jag när jag jobbade natt. Väntar bara på att mina psykbryt ska komma, som när jag bad Christian köpa frukt som jag skulle ha med mig till jobbet samma natt. Han köpte frukt, bananer. Jag bröt ihop, jag blev verkligen helt knäckt för i min bubbla betydde fukt, apelsiner...

Jag hoppas det kommer bli bättre, det tär på mig att vara så trött. Men så länge jag tycker det är kul att gå till jobbet vägrar jag göra nått annat än att jobba heltid. För mindre än heltid betyder kontak med Försäkringskassan, jag är hellre trött!







// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0