Ensam hemma

Jag var ledsen i morse, tyckte sådär synd om mig själv. Jag får lova att göra det ibland, så länge jag inte tillåter att mina hjärnspöken tar över.

Har varit hemma själv nästan hela dagen, det har varit så skönt. Har inte en ända gång tänkt tanken på att det varit jobbigt att vara ensam hemma...1-0 till mig!

Dagen som började med tårar i ögonen kommer avslutas med en känsla av styrka. Jag är stark som tillåter mig att vara ledsen när jag behöver de för att sedan ta mig upp och komma igen!! Jag är GRYM!!


En av favvo låtarna just nu





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan inte annat än att hålla med, du e grym!!

2010-04-02 @ 22:40:42
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0