Massa vårtecken

ÄNTLIGEN...har jag fått en vettig handläggare på Försäkringskassan! En stor klump har försvunnit ur min mage. Äntligen har jag fått nån som kan svara på mina frågor. Visst jobbar hon på försäkringskassan och måste följa deras regler, men hon ville samtidigt hjälpa mig för att det ska bli så bra som möjligt i slutändan. Det kanske visar sig att jag måste acceptera det beslut som tagits. Jag gör det i såfall, men inte utan att få ha lämnat min åsikt!!

_____________________________________________________________________________________________


När jag vaknade i morse visste jag att det fanns nått jag sagt att jag skulle göra, jag hade sagt att jag skulle komma till mitt gamla jobb och hälsa på. När jag fick frågan ville jag de, men inte idag. Jag ringde och sa att det är bättre jag kommer och hälsar på nån dag jag känner att jag vill och orkar. Jag skulle kanske åkt dit istället för att stanna hemma. Men jag vet att den dagen jag åker dit kommer jag få frågor om min bebis,  jag ville inte det idag. Jag villle inte behöva förklara att hon inte lever...

Jag har istället fikat och gått på promenad. En promenad som innehöll massor av vårtecken, först ett av mina favoriter...sopmaskinen. När sopmaskinerna kommer fram och all sand sopas bort, då är det vår! Sen var det dags för nästa, Tussilago!


Sen åkte jag med lillasyster ut till mamma och ännu ett vårtecken fångades på bild...=)


Innan det var dags att åka hem åkte vi förbi storebror och hälsade på. Där bjöds det på storstryk i både dinosariusspel och trollspel.





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0