Sista semester dagen

I morgon börjar jag jobba igen, semestern är slut! Skulle egentligen inte börjat fören på måndag, men när min chef ringde idag och frågade ifall jag kunde tänka mig att åka till fabriken i Färgelanda i morgon tackade jag ja. Låter kanske konstigt att jag igår fick panik och mina tårar kom när jag blev tillfrågad att jobba och idag tackade jag ja.

Men fabriken i Färgelanda känns som "hemma". Jag vet vart jag ska, jag vet vad jag ska göra, vet vem jag ska träffa, behöver inte kolla Eniro för att hitta vägen. Jag har min trygghet där!

Så idag blir det att gå och lägga sig tidigt och inte glömma att ställa ktlockan =)


Dagen som varit har varit lugn, har fått tömt tvättkorgen, målat en garderobsdörr, lagat mat, saknat Christian i massor, träffat lillasyster, dammsugit och tvättat golv och ikväll har jag varit iväg och tränat.

Har tränat tre gånger denna veckan, det var längesedan. Lusten har inte funnits där på ett tag, men jag hoppas den är här för att stanna. Ikväll var det combat som stod på schemat, underbart och ett fruktansvärt bra sätt att få ur sig lite aggretioner =)




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jäklar va duktig du är! 3 gånger på en vecka. Shit jag måste ta tag i mitt liv. Eller ja, i alla fall börja träna... Kram

2010-08-12 @ 23:27:46
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

O Va roligt med combat. Så rolig träningsform.

2010-08-17 @ 21:42:37
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0