Tisdag förmiddag

Sitter just nu i telefon kö..."det är fortfarande samtal före, var god dröj kvar" Jag gillar verkligen inte telefonköer och speciellt inte när dom inte berättar hur länge jag ska behöva vänta...


Tisdag idag och inget speciellt planerat. Kankse blir det en sväng ut till storebror där lillasyster ska sätta upp altanräcke, kankse blir det en sväng ut till Therese och dricka lite kaffe, kankse borde jag stanna hemma och städa lite... kankse det slutar med att jag inte gör nått?!

Har iallafall börjat dagen med något jag inte gjort sen jag gick i skolan, jag och lillasyster har varit ute och sprungit. Eller att vi sprungit kanske är att ta i, men vi sprang lite, gick lite, sprang lite igen. Jag tror vi iallafall sprang mer än vad vi gick *klapp på axeln*






// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0