Onsdag, som visst blivit torsdag!

Att jobba för den arbetsgivaren jag gör innebär att man kan få flytta runt på olika jobb, på olika ställen. Jag vet att det är så och i och med att jag skrev på anställningsavtalet har jag gått med på detta. Jag har inte tänkt så mycket på det eftersom jag hela tiden varit på samma ställe, men idag när telefonen ringde och jag fick till mig att jag kanske skulle vara tvungen att börja jobba på ett nytt ställe kom paniken och mina tårar.

Situationer där min trygghet dras undan, där det plötsligt sker en förändring klarar jag inte av, mina tårar och paniken kommer med en gång. Min hjärna hinner inte ens tänka tanken, hur löser vi det här nu?

Jag fick ringa till min Teamleder och säga som det var -Jag klarar det inte! Hon lyssnade och löste situationen bra, hon fick mina tårar att sluta rinna och paniken att försvinna.

Det har förövrigt varit en bra dag som innehållit, massa skratt, massa lek & bus, sällskapsspel, dip & grönsaker, ännu mera skratt och trevligt sällskap =)

Lek & Bus =)

 

Sällskapsspel med Lillasyster

 





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0