Dagen före dopparedagen

Underbart att vakna utan att behöva sätta på sig arbetskläderna...


Har tänkt en del på hur det kommer bli att fira jul i år, försöker samtidigt tänka att jag ska inte tänka så mycket utan att det får bli som det blir. Jag tycker julen är mysig och oftast har jag den känslan i år också. Men ibland kommer saknaden ikapp mig, det var inte såhär vi skulle fira jul iår... Det gör ont!!

Jag är oerhört glad över att ha världens bästa sambo vid min sida. Min fina Christian som igår berättade att vi ska åka till hans mamma på juldagen och så åker vi till min mamma på julafton. Jag tycker om min svärmor väldigt mycket, men att inte få fira jul tilsammans med lillasyster gjorde mig lite bekymrad...


Att ha människor runtomkring mig som bryr sig om mig älskar jag. En människa som ger mig svaret
- Det är den för alla
när jag sa att julen kommer kanske att bli jobbig i år, vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om?!?!




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0