Julkalendern

Har haft ett julkalendersmaraton nu på morgonen, måste säga att jag tror det kommer bli en bra julkalender i år.


Lördag idag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, Christian jobbar, jag är sjuk, kallt ute och inget överskott av energi precis. Kanske åker jag ut till mamma en stund, kanske blir det soffan och en bra film...vi får se vad som händer.

Fick en present utav Christian igår, åh jag blev så himla glad. Har länge sagt att jag önskat mig en klocka, men inte riktigt kunnat bestämma mig vad jag velat ha för någon. Igår fick jag en av Christian och den var jättefin!!


Nu blir det frukost!!


// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0