Snö & drömmar

Min starka Christian fick upp dörren! Tur att han var hemma, tänk om han hade varit iväg och jobbat, då hade jag varit tvungen att ringa nån som kom och hjälpte mig ut...hmm?!



Somnade en stund förut, för första gången kom Evelina till mina drömmar. Hon var en liten bebis. Kommer inte ihåg vad jag drömde riktigt, men hon var så fin. Samtidigt som jag blev väldigt ledsen när jag vaknade var jag ändå glad. Jag har längtat efter att få träffa henne. Drömmarnas värld är min chans att få vara med min lilla flicka. Jag är glad, men samtidigt rinner mina tårar! Jag fick vara med henne en stund, men samtidigt var det ett bevis på att hon inte finns här!

Jag önskar så att allt var annorlunda!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Det önskar jag med...

2010-02-22 @ 09:57:54
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0