Kaffe med Chokladsmak

Har haft besök av en fd arbetskamrat idag, hon hade med sig kaffe med chokladsmak. Jaha sa jag, ska vi dricka detta? Men åh va gott det va! Blandade 50/50 med vanligt kaffe, smarrigt. Så händan efter kommer det serveras chokladkaffe hemma på min gata.

Hon hade med sig blommor också, från alla på jobbet. Dom va jättefina! Har faktiskt varit lite sur över att dom inte skickat blommor. Känt mig lite bortglömd, tänk att jaja jag var ju bara timvikarie (i två år). Men nu tar jag tillbaka surheten och tackar så mycket!

När folk varit här och hälsat på har jag vissa gånger känt att jag inte velat visa kort, hand och fotavtrycken som vi fått av Evelina. Tänkt att dom har inte frågat och alla kankse inte vill se. Men idag efter chokladkaffet kom frågan ifall jag inte hade något kort på henne. Jag blev så glad, jag fick visa upp min lilla flicka! Visa hennes söta små händer och fötter, vad hon vägde, hur lång hon var och den fina hårlocken vi fick. Jag är verkligen så stolt, jag fick verkligen världens finaste dotter!




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0