Solsken & Vårkänslor

När jag vaknade i morse visste jag att vi skulle vara på vårdcentralen halv 9, visste att vi skulle vara tvungna att återigen berätta att Evelina inte fick följa med oss hem. Men läkaren vi fick träffa var helt underbar, han sa precis det där vi behövde höra. Jag var rädd och liten när jag satt i väntrummet, men när jag gick därifrån var jag en stolt mamma  till världens finaste flicka.

Den känslan av stolthet han fick mig att känna har funnit i min kropp hela dagen. En helt underbar känsla! Det har varit en bra dag idag, kankse den bästa sen vi kom hem ifrån sjukhuset dagen efter att Evelina föddes.

Har idag oxå hunnit att ta hand om min sjuka lillasyster, vi har tittat på Twighlight och spelat massa Wii. Sen har jag fått prata med mamma, åh va jag saknar min mamma. Men om två veckor kommer hon hem. Om det nu inte skulle bli så att Nicholas Cage friar och hon är tvungen att flytta till HollyWood =)

Att fåglarna kvittrat och solen gett mig vårkänslor är definitivt inget minus på en lyckad dag!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0