Söndag kväll

Idag är det söndag...en dag med mycket blandade känslor!

Tänker mycket på Evelina. Hur hon har det, vart man kommer när man är död, om hon har någon som tar hand om henne lika bra som jag skulle ha gjort?!

Önskar bara nån kunde säga. Jag lovar dig att hon har det bra, jag VET de!

Mamma har varit här en stund idag...hon skulle komma och hämta bebis sakerna. Va skönt att ta dom härifrån på ett sätt, men samtidigt ytterligare en bekräftelse på att vi fick åka hem utan vår fina flicka. Det gör så ont i mig!! Vi skulle ju gå ut och gå med barnvagnen, hade ju köpt en varm overall så att hon inte skulle frysa!

Har även hunnit med ett par koppar kaffe med Therese och Putte. Dom är underbara och lite knäppa!!



// Mamma till världens finaste Ängel









Kommentarer
Postat av: sabine

Hon blir behandlad som en liten prinessa där hon är nu!!



2010-02-08 @ 08:04:11
Postat av: Therese

Du... Hon bygger Hotrods ju, o hon har koll på sin mamma o pappa, o det är hon som ger er all styrka, o styrka har ni i massor.

Hon e garanterat lycklig för att hon fick bli just eran dotter.

För en sak vet jag med all säkerhet, Ni är världens BÄSTA föräldrar...

2010-02-08 @ 15:23:33
URL: http://´teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0