Mycket tårar men även lite glädje

Måndag kväll...är glad att denna dagen börjar gå mot sitt slut. Har varit en tuff dag idag, den styrkan jag kände igår är som bortblåst idag. Idag känns det som att jag ligger ner och orkar inte ens försöka skydda min kropp ifall någon skulle börja sparka.

Har pratat med försäkringsbolaget idag, dom vet hur man pratar för sig. Ville ha svar på hur det kan vara skillnad på hur ett barn dör. Jag frågade, han svarade, jag ställde flev frågor och han svarade. Till slut kände jag att att han hade inget mer att säga och jag hade väl inga fler frågor att ställa. När jag lagt på luren växte kaoset i min kropp och tårarna rann.

Även om jag lagt de på is just nu vet jag att jag kommer få svar på mina frågor. En dag kommer jag ringa och inte lägga på för att jag blir ledsen, utan fortsätta ställa frågor tills de att jag e nöjd med svaren.

Har varit och handlat mat idag, som vanligt när vi storhandlar åkte vi till Coop. Hade kankse varit bättre att välja en affär som inte har bebis saker i varje hörn. Men vi handlar alltid på Coop, ska vi sluta med det för att affären har massa bebis saker?! Hur vi än gör kommer vi aldrig kunna gå in i en affär som inte har bebis saker. De gjorde ont i mig att se alla söta kläder, filtar, blöjor och allt annat som hör bebisar till. Men världens bästa sambo tog mig i handen och sa "Vi ska snart köpa bebis saker igen" Älskar honom över allt annat!!

En liten stund av glädje var det idag när posten kom, fick mitt smycke jag beställt från www.mysilver.se En namnstav med texten Alltid Älskad, Aldrig Glömd. Kommer alltid bära den runt min hals!!



// Mamma till världens finaste ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0