Nyklippt...utan slingor...

Det finns en sak jag har fruktansvärt svårt att acceptera...motgångar. Jag kan verkligen inte styra över mina känslor och tårar när jag hamnar i en sån situation.

Känslan jag får är...Har jag inte fått utstå tillräckligt?? Va fan har jag gjort världen??

Ibland kan det handla om större, viktigare saker. Ibland, som idag kan det handla om att färgen som min frisör la i mitt hår för att det skulle bli fina slingor inte fastnade.

Jag skiter i om jag har slingor i håret eller inte, det är inte det som gör ont, det var inte det som fick mina tårar att komma. Mina tårar kom just för att den där känslan kom, för att jag var tvungen att försöka hantera en motgång, en motgång som just i den stunden min hjärna vägrade acceptera...HELVETE!!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0