Regn, regn, regn

Det är en regnig sommar vi har...

Jag längtar faktiskt efter lite sol, efter att få åka till stranden och bara vara. Hoppas, hoppas den kommer fram snart!!

Är inne på min 5:e semesterdag idag, jag verkligen njuter av att få vara ledig, jag verkligen behövde få vara ledig. Jag har jobbat sen i mitten på april, heltid och massa övertid. Jag gnäller inte, absolut inte, att få ett jobb har hjälp mig fruktansvärt mycke och jag trivs väldigt bra. Men nu när jag är ledig inser jag hur mycket energi det tagit av mig att jobba. Jag har under semestern haft lust och energi att göra saker jag nu insett att jag inte gjort på 6 månader.

Som att storstäd mitt hem, visst har jag dammsugit, torkat golv, tvättat och hållt i ordning, men storstädat har jag på riktigt inte gjort någon gång sen vi kom hem ifrån sjukhuset utan Evelina. En insikt med mycket känslor, men ett storstädat hem är verkligen undebart!



Nu blir det frukost...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Bina

Hej!

Även fast jag inte skrivit på länge eller gjort mig tillkänna så tänker jag på dig otroligt mycket. Din "possitiva" dagar har hjälpt mig när jag haft min dåliga dagar.

Så fastän du kanske inte tror det, så hjälper du andra!

Förstår precis känslan med semester, min första vecka gick till att plocka i ordning och städa..



Vill bara ge dig styrkekramar!!



Kramar Sabina

2010-07-30 @ 19:39:19
URL: http://tvatusentionollatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0