Det gör ont...

Jag vet att det jag vill aldrig kommer att hända, min största önskan kommer aldrig gå i uppfyllelse. Idag, just nu gör det så fruktansvärt ont i mig. Om jag bara hade kunnat få ha henne i min famn en gång till, jag hade nöjt mig med bara några sekunder.

Få ha hennes lilla hand i min, få klämma på hennes pluffsiga kinder, bara få titta på henne...bara en gång...





Märkligt att man kan sakna någon
så ofantligt mycket.
Någon som egentligen aldrig tidigare
existerat.
En gång var det bara du och jag,
samma som nu.
Men något hände däremellan,
du blev far och jag blev mor.
Nu är det bara du och jag
och ett osynligt barn.
Om någon ser oss
komma gående, sida vid sida,
ser de inte det skrattade barnet
vi håller i handen mellan oss.
Vi är föräldrar
som bär vårt barn inom oss,
osynligt för världen.



Det gör ont i mig!!!


// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Annika

Usch ja, förstår precis. Det är det enda jag önskar också. Att min Arvid kommer tillbaka. Det går ju inte och är så svårt att acceptera.



Kram från en nybliven änglamamma

2010-07-04 @ 21:58:19
Postat av: Therese

Det syntes i ögonen på dej, vet inte om jag kanske ser det lättare än andra men det syntes o jag kände det.

Blunda, känn efter... Hon finns där

2010-07-05 @ 21:31:37
Postat av: Veronica

Just idag känner jag likadant som du. Kram

2010-07-07 @ 16:37:52
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0