100621

I morgon ringer klockan 03:40, övertid står på schemat. Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, har varit mycket övertid det sista och jag känner att min kropp tar stryk. Jag ljuger om jag säger att jag inte längtar till semestern.

Igår kväll gjorde jag något som jag inte gjort på många år. Therese ringde och frågade ifall jag ville följa med henne och Pontus och fiska, självklart ville jag de. Åh det var så mysigt!! Det nappade och fiskarna älskade vårat agn. Efter många timmars tålamod fick Therese äntligen en fisk på kroken och vi jublade. Synd bara att fisken bestämde sig för att hoppa i plurret igen efter att ha legat på land och sprattlat en stund.

Men som en klok vän på Fejjan sa, vi ju slapp ju rensa fisk när vi kom hem...=)





Ska gå och sova lite nu...Go natt!!





Först räkande vi timmar
sedan dagar, sedan veckor
Idag är det 5 månader...

Jag älskar dig min fina flicka!!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst är det underligt vad tiden går? Man kan inte fatta det. Jag tror ändå fisken hade det bättre där i vattnet ;-) Kram/V

2010-06-22 @ 16:13:36
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0