Födelsedagar & lycka

Hurra, hurra, hurra för igår var det min födelsedag! God tårta och trevliga kalas gäster gjorde min födelsedag till en bra dag. Det var en underbar känsla att ha människor som betyder så oerhört mycket för mig samlade hemma i vårat vardagsrum för en glad sak!

Fick många fina presenter, belocker till mitt armband, en turkos nessesär med innehåll, ett linne, blommor men min favorit är det lilla knöggliga paketet ifrån Christian. Ett litet paket som innehöll ett par nycklar, nycklar till en röd cykel som stod parkerad i förrådet!!! Den är jättefin och jag är verkligen glad över min cykel. Nu väntar jag bara på att det ska sluta regna så att jag kan ta premiär turen =)

Idag är det fredag och det är inte längre min dag, däremot är det min storebrors dag...Grattis säger vi till honom, hurra, hurra hurra!!

Jag måste berätta en sak... Therese ringde mig efter jobbet idag, hon frågade ifall jag hade varit inne på Facebook och kollat vad hon skrivit i min logg. Nej inte idag svarade jag, vi pratade lite och bestämde att vi skulle höras senare. Nyfiken som jag är var jag ju tvungen att logga in och se vad det var hon menade, i min logg hittade jag detta

Therese: Jag skriver det här... Smsar jag dej på jobbet blir du väl galen av nyfikenhet, detta ser du ju inte förrän du kommer hem?!?!
Jag har något mer till dej, en sak som du VILL ha. Letat, letat, o letat... Till slut långt borta hittade vi den. Land o rike runt har den skickats, Men SKAM den som ger sig!
Du förtjänar det bästa!


Jag ringde upp henne:

- Är det nallen???
- Ja...

Mina tårar kom...åh Therese, världens bästa Therese!! Jag skrev för ett tag sen att jag hittat en nalle som jag ville ta med mig till minneslunden. En nalle hon i affären sa var slut och antagligen inte skulle komma in igen. Den nallen, just den nallen som var slut och inte skulle komma in igen har Therese ordnat så att jag kommer få! Jag kommer inte behöva välja en annan!!

Jag har sagt det förr men jag säger det igen...Therese, tack för att du finns, du e grym!!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Du förtjänar det bästa.

Och dessutom har sagt att jag kommer hjälpa dej så mycket jag bara kan, hela vägen...

Även om leta nallar över halva Sverige inte alltid e så lätt ;)

2010-06-12 @ 22:51:50
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0