Lite ledsen, men också GLAD!!

Det hände en sak på jobbet idag som gjorde mig lite ledsen. En sak som fick mig att tänka på alla runt omkring mig, på mamma som skulle bli mormor, på Lovisa som skulle bli moster. Det gör ont i mig att istället för att få uppleva den glädjen alla på jobbet hade för att det kommit en liten bebis till världen fick mina nära och kära uppleva sorg. Jag ville inte att det skulle bli så!!

Men jag har inte bara varit ledsen på jobbet utan också väldigt glad. För ett tag sedan berättade jag för en tjej på jobbet att jag och Therese ska på Pink i sommar. Hon blev sugen och idag blev det bestämt att hon ska följa med...Åh det ska bli så jävla kul!!




Sen bröt jag ihop av skratt på Konsum förut när jag och Lovisa var inne och handlade. Jag försökte verkligen hålla mig för skratt, men det gick verkligen inte. Ett gott skratt förlänger livet säg det, om det är sant lever jag nog iallafall 10 år extra efter det affärsbesöket =)  Tycker lite synd om farbrorn som var före oss i kön bara!

Har varit en dag med mycket blandande känslor, men den bra känslan övervinner den ledsna och så länge det är så är jag nöjd!!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Heidi

Din mamma är mormor och Lovisa är moster. Fast under tragiska former. För du kommer alltid vara mamma..........

2010-06-23 @ 08:09:18
URL: http://www,heidiwennerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0