Börjat ladda inför i morgon

Har idag haft besök av Caroline och hennes lilla vovve Lusi, åh det var så roligt att träffa henne. Vi träffas inte jätte ofta men när vi väl gör det skrattar vi i massor. Vi hängde mest när vi gick på högstadiet och gymnasiet, hade as kul. Som när vi tex gick runt i Uddevalla en hel natt bara för att vi inte ville gå och sova eller när vi skulle bada bubbelpool och hela huset bara plötsligt slocknade. Inte att förglömma alla fester och snygga killar vi har gått igenom tillsammans...=)

Sen har jag varit en sväng hos familjen Ottsjö/Nilsson, alltid lika trevligt. Blev serverad både middag och kaffe...LYX!

Nu lite om morgondagens planer:
I morgon bitti är det återigen dags för ett samtal till Försäkringskassan. Jag älskar försäkringskassan, tycker dom är toppen bra...ELLER INTE!!

Sen väntar jag på samtal ifrån barnmorskan som var med när Evelina föddes. Behöver hennes hjälp, behöver ha ett intyg på vad som hände torsdagen den 21:e januari 2010. Hoppas så att hon kan hjälpa mig med de.

Har en känsla av att det kommer bli en del timmar vid telefonen i morgon. Det är det värt, bara jag i morgon kväll kan få gå och sova med 2 till antalet förre frågetecken som snurrar i mitt lillla huvud.



Fina blommor jag fick av Carro & Lusi


// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer
Postat av: Therese

Har du en ny kamera?!?!?!?!

Jävla försäkringskassan!! Se till o ta ner dom på jorden, hälsa från mig med!!

2010-03-18 @ 07:57:01
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nej ingen ny kamera, jag har fått photoshop!

2010-03-18 @ 11:07:19
URL: http://anglaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0