En pressarfot...=)

Syslöjden i högstadiet har satt sina spår. Inte bara syfrökens krulliga hår utan också måttet en pressarfot. Ett mått som idag har visat sig vara till stor hjälp...=) Har idag förstått att jag verkligen är värd mitt VG i syslöjd...eller va säger du Therese?! =)

Som ni kanske förstår har jag idag varit i kontakt med en symaskin. Har ju beställt biljetter till The Baseballs och till detta evenemang har vi bestämt att vi ska ha hemmasydda prickiga klänningar. Har under några dagar klippt, vänt och vridit typ, nålat osv. Idag var det dags att plocka fram symaskinen för att få ihop dessa tyglappar och efter lite borttagning av filefix (eller vad det nu heter) och en tur till Uddevalla lyckdes vi riktigt bra!

Dom kommer bli så himla fina våra klänningar!!



 





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Caroline

åhh vem kan glömma svampen!?! :)

jag ser fram emot att se resultatet. har du samma mönster som din syster?

2010-03-30 @ 23:33:36
URL: http://nominaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha! En pressarfot Haha!!

Jo absolut en VG!

Förbannade INNERFODER!

2010-03-31 @ 11:00:26
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0