Fredag förmiddag

Har sovit gott inatt! En bra dag ger en god natts sömn, det var en bra dag igår. Försäkringskassan fick be om ursäkt och erkänna att dom gjort fel. Vilket resulterade i att jag äntligen får mina pengar. Sen ringde Barnmorskan och sa att hon kommer hjälpa mig, hon ringer tillbaka i början på nästa vecka.

Efter samtalet med försäkringskassan var jag glad. Jag hade med hjälp av Thereses tips på hur man pratar med försäkringskassan fått dom att inse att det inte är okej att trampa på mig. Jag var arg och ledsen, men inte så ledsen att jag gav mig och la på luren. Jag hade fått rätt, vilket gjorde att jag kände mig stark, så stark att jag ensam åkte och handlade...på Konsum! De kändes, klumpen i magen fanns där men det kändes ändå okej för känslan av att bli liten fanns inte!

Dagen igår avslutades med ett pass Combat, gött med träningsverk idag!


Vad vi ska hitta på idag vet jag inte riktigt, kankse sitta och njuta av regnet som gör att snön smälter. Har i samband med regnet börat längta efter ett brev som ska komma med posten. Ett brev som säger att jag kan gå till Minneslunden och hälsa på min fina flicka!!




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅÅh, jag vill också gå till minneslunden...

Det e en High Five när FK ringer o ber om ursäkt!

2010-03-19 @ 13:18:14
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0