Kärlek, Klippning & Handkräm

Jag är glad idag! Varför denna glädje? Jag vet inte riktigt, kanske paketet som kom på posten, kanske är det mitt nyklippta hår eller så kan det vara mitt fynd i blomsteraffären?! Eller helt enkelt en kambination av allt.

Började dagen med en fika hos Sandra, första gången jag åkte dit efter allt som har hänt. Det gick bra, tänkte inte ens tanken att det var jobbigt. 1-0 till mig!

Sen när jag kom hem hade jag fått ett paket med posten, öppnade och hittade en lapp där det stod Kram =) och en Handkräm. Tack Sarah!


Sen kom lillasyster hit och vi åkte först till blomsteraffären och köpte lite bokstäver, sen en sväng till mamma för att äta lite mat för att sedan åka och fixa till frisyren.



Har varit en bra dag idag och jag känner mig glad!





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Sarah

Härligt att du haft en bra dag, och vilken fin blogg du har! Kram!

2010-03-25 @ 21:33:10
Postat av: Therese

Ååååh vad fint...

Och din blogg har blivit skitsnygg!

2010-03-26 @ 07:45:13
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0