Glömska och vunnen strid

Skulle varit hos psykologen idag, men kom på det först när hon ringde och frågade vart vi var...FAN! Jag brukar inte glömma, jag ville inte glömma. Men min hjärna var inställd på torsdag, tyckte det var så bra för på onsdag ska vi och täffa Änglagruppen för första gången. Har väl antagligen tänk att det skulle varit bra om vi hade en tid på torsdag och så har min hjärna ställt in sig på de. Pratade med henne en stund i telefonen iaf och så bestämde vi en ny tid.

Några dagar efter att Evelina föddes och vi kommit hem tog jag kontakt med försäkringsbolaget där jag hade min Gravidförsäkring. Hade en del frågor till dom som jag ville ha svar på. Jag försökte några gånger att få dessa svar, men jag klarade de inte. Varje gång jag ringde blev jag så ledsen att jag till slut inte hade något mer att säga utan fick lägga på. Therese tog över striden att få svar på mina frågor.

Idag ringde Therese och berättade att vårat ärende är så gott som avslutat. Det kommer bli ett avslut till vår fördel. Vi fick svaren på mina frågor, vi fick dom att inse att dom behöver se över sina försäkringsvilkor. Förhoppningsvis har vi rört om i grytan så pass mycket att ingen annan som kommer hem utan sin bebis kommer att behöva gå igenom detta. Det bästa utav allt, vi fick en URSÄKT!!

Utan Therese hade jag aldrig fått mina svar...Tack för att du alltid finns där gumman, du e grym!!

Nu blir det snart spinning...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Man blir som man umgås ;)

2010-03-22 @ 22:27:44
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

grymt jobbat av er!!!



visste inte att man kunde få ursäkter från sådana typer... bamsekram

2010-03-23 @ 21:06:00
URL: http://nominaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0