Ensam hemma

Igår när jag kom hem från jobbet snubblade jag över Christians väska som stod i hallen, väskan han packar när han åker iväg och jobbar. Han åkte i morse och kommer vara borta 2-3 veckor.

Jag skulle aldrig be honom ta ett 7-4 jobb, jag accepterar att han ligger borta och jobbar. Jag vet också att det ibland kan vara snabba ryck, men just nu hade jag önskat att jag fick några dagar på mig att bearbeta detta. Det är jobbigt nu, det är skit jobbigt. Men jag vet att den jobbiga känslan kommer gå över i saknad och att sakna den man älskar är bra ibland.

Jag hoppas bara att han hinner komma hem till min födelsedag...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0