Födelsedagskalas

Igår var vi och firade födelsedag hos familjen Ottsjö/Nilsson, Pontus blev 6 år...Hurra, hurra, hurra! Ett kalas som vi kom fram till gick i Grekisk stil...=) Åh herregud vad jag skratta!! Dom är verkligen familjen Mupp och jag stormtrivs i deras sällskap!

Idag är det fredag och jag sitter här hemma och tittar på Nyhetsmorgon, alltså inget jobb. Först var jag rädd för hur det skulle bli att jobba, nu är jag rädd för hur det kommer bli om jag går hemma. Jag har inte längre nått som tar upp min tid och mina tankar och det gör mig lite rädd.

Christian ringde Svante igår också, om brevet ifrån kyrkan. Han skulle ringa och kolla idag och sedan ringa tillbaka. Tänk om han säger att vi kan åka och hälsa på Evelina idag?!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0