Lite om lite olika

Har gjort min tredje arbetsdag idag, det var skönt att få börja jobba igen. Visst är jag trött och min energi tar slut titt som tätt, men det är det värt. Jag hamnade på samma avdelning som förra gången, det var kul att komma tillbaka och att få höra - Kul att du är tillbaks. Jag trivs på mitt jobb och jag hoppas jag får vara kvar länge!

Igår var det onsdag och det var dags för träff med Änglagruppen. Therese åkte med mig, jag är så oerhört glad över att hon finns vid min sida!! Det var vi och så två par som förlorat sina barn i mitten av graviditeten. Jag hade hoppats på att det skulle komma ett par som var där förra gången som förlorade sin lilla pojke i v 35, men dom kom inte.

Jag kan tycka det var skönt att sitta där och älta i några timmar, samtidigt som en annan del av mig inte fick ut så mycket av det. Kankse var det besvikelsen att paret som var långt gånget inte var där eller så var för att min hjärna var fylld med massa andra tankar, funderingar och analyseringar. 

Nu kommer det vara ett sommaruppehåll, om jag vill åka dit till hösten vet jag inte idag. Jag får se hur det känns efter sommaren. Något jag där emot vet att jag måste göra är att boka en ny tid hos min psykolog, jag tror det skulle vara bra med ett besök hos henne.





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0