Snö...

Det har snöat idag, hela dagen nästan. Snön har fått mig att tänka på julen, julen som jag för några månader sedan tänkte på med rädsla. Hur skulle jag någonsin kunna fira jul utan Evelina? Har många gånger haft tanken "Julen kommer att vara värre än årsdagen".

Men när snön kom idag, advent börjar närma sig, jullåtar spelades på radion längtade jag faktiskt. Det kommer bli en jobbig jul med mycket känslor och tankar men som jag känner nu ska mina adventsljusstakar upp, gardinerna ska bytas och jag ska pynta lite...en skönt känsla som jag inte trodde att jag skulle känna iår!


En av mina favorit jullåtar spelades på radion idag.
Min absoluta favorit tar vi närmare jul =)

 

 

// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag vet, jag vet vilken jul låt du menar!!!=)

2010-11-14 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0