Tisdag

Jag gillar egentligen att vi har sommar & vintertid. Men dagar som den här när det regnar och blåser i massor och bara är mörkt och grått vet jag inte riktigt ifall jag gillar vintertid.
När det är mörkt och grått blir vardagen också mörk och grå... det onda gör lite mer ont dagar som denna.
Just idag längtar jag efter våren...


Kort arbetsvecka denna veckan, slutar 2 på torsdag och på fredag har dom en inarbetad dag i Färgelanda. Har inte bestämt mig än ifall jag ska ta ledigt eller om jag ska vara tillgänglig och hopppas på att jag inte blir inringd. Vi får se hur det blir.

Inte många knop här hemma hos mig idag, en riktig slappardag. Soffan, en filt, datorn i knät, en kopp te och nått tv program i bakgrunden... men jag är värd det idag...



// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0