Torsdag

Ringer inte min telefon inom 10 minuter har jag kvar mitt jobb på måndag...*Håller mina tummar*


Inget jobb i morgon dock, då bilindustrin står stopp i Färgeland. Ska bli skönt med lite långhelg! Bestämde mig idag för att vara ledig, tycker att jag är värd det. Så i morgon blir det sovmorgon först, sedan frukost framför nyhetsmorgon sen så får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag vet ju att min tvättkorg är full, mina golv behöver dammsugas, den rena tvätten behöver vikas...listan är lång! Men jag hoppas att någon vänlig själ har tid och lust att dricka kaffe med mig så att jag slipper lite måsten =)

Nu ska vi åka hem till mamma och äte lite mat. Mammas hemmalagade mat, det är torsdagslyx!!



// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas det inte ringde! Kram

2010-11-04 @ 21:47:24
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0