Vuxenpoäng

Efter att jag kommit hem ifrån jobbet och fått i mig lite mat, var det dags att ta på sig jacka, mössa, vantar och skor för att bege sig till Folketshus. Årsmöte med bostadsföreningen vi bor i stod på schemat... Vuxenpoäng?!?! Det är första gången jag varit med på ett årsmöte sen vi flyttade hit, om jag missat något de åren jag inte varit med? Nej det kan jag väl inte påstå. Men att äta smörgåstårta och dricka kaffe med grannarna var ju lite trevligt, vem vet kanske jag går dit nästa år också?!


Nio månader har passerat, 1:a advent har passerat, julen närmar sig,
års dagen närmar sig...

Vart tar tiden vägen?!?!

Jag har verkligen svårt att förstå att det snart är jul igen, att det snart är ett år sedan Evelina föddes död. Att jag sitter här och mår bra, är lycklig och att jag överlevt sorgen efter mitt förlorade barn.
Saknaden av Evelina kommer alltid att finnas där och ibland göra mer ont.

Men jag accepterar idag att det är så...

Evelinas plats i mitt hjärta kommer aldrig någonsin någon att kunna ta, den är hennes och bara hennes!!


Jag är stolt över mig själv för att jag är där jag är idag!!



// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0