Söndag kväll

Full fart hela helgen

I fredags efter jobbet åkte jag på för kalas hos min svägerska, god tårta och trevligt sällskap. Innan jag åkte hem därifrån bestämde jag, lillasyster och mamma att en tur till Ullared fick bli lördagens sysselsättning.

Sagt och gjort, klockan ringde 05:50 och det bar av till Ullared. Väl där var det inte bara vi som hade tänk tanken Ullared...fy fan vad mycket folk! Kan inte säga att jag handlade några mängder, men några fynd blev det allt.

Idag har det fikats med familjen Ottsjö/Nilsson. Har även hunnit med middag, pyssel och film tillsammans med Lillasyster och hennes sambo.


Det har varit en bra helg!!




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0