Tandläkaren & Övertid

Har varit hos Tandläkaren idag...inga hål!

Jag gillar verkligen inte tandläkaren, varje år jag går dit är jag livrädd för att hon ska säga att jag behövder dra ut en visdomstand till. Men idag var hon nöjd och inga tänder som varken behövdes lagas eller dras ut!


Annars har det det varit en ganska tråkig dag idag, jobb med två timmars övertid. Övertid gör mig trött vilket resulterade i ett litet mindre vredesutbrott i eftermiddag. Inte bara för att jag var trött, jag hade blivit arg även utan min trötthet, men kanske inte riktigt så arg.

Jag saknar mamma också, pratade med Lovisa förut och vi konstaterade att det är ganska många gånger man tänker "Jag måste nog ringa mamma". Men har vi överlevt i tre veckor när hon var i USA ska vi nog klara oss en vecka?!




// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0