Till minne av våra barn

Har fått en inbjudan till en Minnesgudstjänst för föräldrar som förlorat sina barn. Jag har läst lappen, funderat, läst lappen igen...

Går man på minnesgudstjänst när man har någon nära som dör?
Ska man gå på minnesgudstjänst när någon nära dör?


Jag vet nu efter ett samtal med världens klokaste Therese att jag inte behöver gå dit om jag inte vill det. Det finns inget som säger att jag måste gå dit. Det finns inget som säger att det är så man gör när någon nära dör.


Jag har ännu inte bestämt mig och jag behöver inte göra det idag heller. Vi får se hur jag känner när den dagen kommer. Men det är skönt att veta att jag inte måste...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0