torsdag

Tvättmakinen är igång, på undervåningen har jag dammsugit och torkat golv. Endast övervåningen är kvar, ska bara bestämma mig för att NU startar jag dammsugaren igen...


Har jobbat idag och för första gången på länge kan jag säga att jag längtar lite efter att gå till jobbet i morgon. Det har varit en bra dag idag, men morgondagen kommer bli ännu bättre, det kommer vara lite lättare att andas på min arbetsplats kan man säga =) Jag har idag bevisat för mig själv att jag är GRYMT bra på det jag gör!!



NU ska jag starta dammsugaren igen...



// Mamma till världens finaste Ängel




Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du är Bäst! Hur skulle de klara sig på jobbet utan dig? Gött att du är av med "skuggan"...

Ha en trevlig helg =)! Kram Helena

2010-10-29 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0