Min lediga dag

Har varit underbart med en ledig dag, har fått gjort allt jag skulle göra vilket känns bra. Samtal har ringts och nu efteråt känns det lite lättare. Lite jobbigt att efter dagens samtal behöva ringa till jobbet och be om ledigt igen bara, gillar inte att inte kunna jobba. Men ledig behöver jag vara, vad är viktigast, att jag mår bra? eller att jag sköter mitt jobb? Kombinationen att jobba och må bra är det allra bästa och för att jag ska kunna göra det behöver jag lite ledigt då och då.


Har även varit en sväng inne Uddevalla med mamma och köpt tapeter till nya sovrummet, åh vad jag längtar tills det blir klart. Har valt världens snyggaste tapet, det stod Josefin på den när jag kom in i affären =)







// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin! Jag har också kollat på tapeter idag. :) Det var många det stod Josefin på i katalogerna.

2010-09-27 @ 17:44:14
URL: http://liftwaffe-jossan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0