Sol & Goda Grannar

En dag som denna har jag LÄNGTAT efter!!


Började dagen med ett pass Pump på gymmet, det är skönt att träna på morgonen när kroppen är full av energi! Sedan hem och slappa på soffan en stund framför Nyhetsmorgon. När klockan sedan var lagom mycket och solen värmt upp min solvägg gick jag ut på altanen och där har jag tillbringat min dag!!

Först pratade jag med grannen och höll han sällskap när han var snäll och klippte våran häck, sedan läste jag lite i min bok som jag håller på att läsa och sedan kom Marie förbi. Vi åt först lunch och sedan satte vi oss på altanen och drack kaffe, det var längesedan kaffet smakade SÅ gott =)



Nu väntar jag på att Christian ska komma hem, jag saknar honom på dagarna. Hur ska det gå när han åker till Oskarshamn om lite mer än en vecka?!

// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0