Barnmorskan

Har varit hos barnmorskan nu på eftermiddagen...

Blodtryck: Fortfarande lite lågt
Socker: BRA!!
Vikt: +8kg från inskrivningen
Blodvärde: Bra
Hjärtljud: 140

Har samma barnmorska denna gången som när jag var gravid med Evelina, jag tycker att hon är bra. När jag fick veta att jag var gravid igen fanns det inget alternativ, jag ville ha samma. Visst kan hon vara lite snurrig ibland men jag tycker ändå att hon är väldigt bra.

Alltid när vi lyssnar på hjärtljuden frågar hon ifall jag är nöjd eller vill lyssna lite till =)




// Änglaflikkan




Kommentarer
Postat av: Helena

Åh va mysigt=)att höra det lilla hjärtat slå! Hoppas att du & liten njuter av att vara lediga... Kram

2011-04-13 @ 19:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0