Tisdagen den 26:e april 2011

Mitt liv som Lyxhustru har nu börjat!
Hem till gården och ständigt ett vinglas i min hand är det som gäller nu några veckor framåt...


Har ju redan varit hemma i några veckor, men idag är första riktiga dagen på min havandeskapspenning.
Har varit ganska skönt att inte hela tiden behöva ha koll på telefonen.



Har varit på ultraljud idag och sett hur våran bebis har det.
Allt så bra ut och som alltid rann mina tårar när jag såg det lilla hjärtat slå.
Jag vet att jag säger det efter varje gång men...
Det är så underbart att se det slå ♥
Vikten beräknades idag till 2400g.

Christian är fortfarande i Oskarshamn och jobbar,
så Therese följde med mig till sjukhuset idag.
Jag är så glad att hon finns vid min sida, att hon är min vän!

När vi satt i bilen på vägen hem skrev vi ner våra gissningar på längd, vikt och kön.
Ska bli spännande och se vem som får bjuda vem på glass =)


V 35






// Änglaflikkan


Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Grattis till Lyxhustru! Måste kännas skönt att inte behöva jobba mer nu, nu står det ju inte på förrän bebis tänkt komma. Ja visst är det underbart att se sin lilla på ultraljud, det är verkligen så man blir tårögd då. I morgon är det vår tur.



Massa kramar

2011-04-27 @ 08:37:57
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: marjo

Oh vilken fin mage du har fått. Spännande att se vem som kommer tittar ut. Kram

2011-04-27 @ 10:23:38
Postat av: Helena

Åh vilken FIN liten mage du har. Skönt för dig & liten att vara hemma & mysa innan h*n tittar ut!

Kramar

2011-04-28 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0