Kommentar

Har läst din blogg o tårarna bara rinner!!
Dina barn verkar vara så himla fina! Du också! ;)
Jag hittade aldrig i nåt inlägg vad det var som hände med lilla Evelina?! Du kanske aldrig skrivit om det och det är helt ok, undrar bara om jag missade nåt..
Ha en fin dag!

Tack för din kommentar, den värmer!


Du har nog inte missat något, jag har nog aldrig skrivit varför våran fina flicka inte fick följa med oss hem.

Evelina dog i min mage, hon var en tyst bebis när hon föddes. Läkaren som var med när hon föddes berättade för oss när moderkakan kommit ut att anledningen till vi fick en tyst bebis var för att ett blodkärl från moderkakan brustit. Troligvis har hon fäktat med sina armar eller sparkat med sina små ben så det brustit. Troligvis i samband med att vattnet gick.

Vi fick en frisk liten flicka, men med alldeles för mycket otur!

Denna otur kan göra mig väldigt, väldigt arg ibland. Men samtidigt är jag glad över att vi fick veta varför och även om oturen gör ont är jag glad att vi fick en frisk bebis, en tyst men frisk bebis!



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Maria

Och jag gråter igen... Tack snälla för att du delade med dig. Puuuuh, vilken mardröm det måste varit. Förstår att det ändå är skönt att veta varför.

Sköt om er, hela familjen! :)

2011-08-31 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0