Piggelin!

Jag gick och lade mig klockan nio igår kväll och det är jag väldigt glad över idag.
Min kropp och hjärna behövde sömn!

En trött Josefin är inge bra!



Var hos min barnmorska igår på efterkontroll, så idag ska jag kanske träna....ÄNTLIGEN!! Fick läsa min journal när jag var där också, det var lite jobbigt. Fram tills de att Vincent föddes gick de bra men sedan fanns det ord ifrån BB avdelningen som gjorde mig ledsen, deras ord på hur de tyckte att jag mådde.

De har antecknat mina tårar, mina sorgsa och ledsna tårar. Men de tårar som kom av lycka, lycka för att jag äntligen fått en skrikande bebis, en bebis som skulle få följa med oss hem har de inte antecknat och det gjorde mig lite ledsen.




// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0