Dan före dan, före dopparedan.

Har träffat både Michael Jackson och rökt cigarr inatt...
Ibland undrar jag varför man drömmer som man drömmer??!!



Har träningsvärk i min kropp idag, var på Pump igår och det var riktigt jobbigt!
Det var längesedan jag tränade, så det är skönt med lite träningsvärk igen!
Har varit trött de senaste och inte prioriterat träningen precis,
det har varit bättre att vara hemma och göra och provsmaka julgodis =)

Ska åka till Trollhättan och hämta julklapp idag.
Tänkte också att jag skulle höra om det går att kanske börja jobba lite in i mellan,
tänkte kanske att jag skulle börja jobba vissa av de dagar då Christian är hemma?!
Jag börjar sakna mitt jobb...



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ida

samma här... mycket julgodisbak och mindre träning..:)

2011-12-22 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0