Ett tag till...

Några dagar utan bloggande har varit skönt,
inlägget jag skrev gjorde att jag kunde ta ett steg till...

Jag tycker om att ta steg, komma framåt.
Jag har alltid strävat efter att inte fastna,
jag har varit rädd för att fastna...


Jag har funderat på hur jag ska göra med bloggen, jag vet att jag aldrig kommer att kunna avsluta den utan att spara mina inlägg. Mina ord och tankar som finns här vill jag kunna läsa igen, läsa för att minnas, läsa för att känna, läsa för att mina ord är viktiga när det kommer till Evelina.

Mina ord om Vincent är också viktiga, men honom kan jag krama, jag hör honom andas och jag har honom hos mig! Så även om de är precis lika viktiga är det ändå inte på samma sätt...

Jag tror det ska finnas så att man kan göra en bok utav bloggen. Men jag vet inte var eller hur man gör, så fram tills dess kommer jag fortsätta skriva ner mina ord. Mina ord som jag sedan kan gå tillbaka och läsa för att minnas och för att känna...



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Maggan

:))

2011-12-16 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0