2:a advent

Det är 2:a advent idag och vi har glömt att tända det andra ljuset,
hur kan man glömma de?!


Söndag idag och vi har varit ute på Torrebyslott och gått Tomtestigen. Mysigt med massa ljus, tomtar och glögg! Synd bara att det inte låg lite snö på backen så man fick den där riktigt julkänslan, men man får väl vara glad att det iallafall inte regnade. Läste en statusuppdatering på Facebook förut om att snön är på ingång, jag hoppas verkligen det är sant, för nu längtar jag efter snö!







Skrev ett inlägg om tiden förut.
Ett inlägg om att jag är glad över att tiden inte stannade dagen då Evelina
föddes död, även om det kändes som det just då.
Ett inlägg om att tiden oftast är som en vän,
men ibland har den varit som min värsta fiende.
Ett inlägg om skillnaden på 6 månader som mamma till en Ängel
och 6 månader som mamma till ett levande barn.
Ett inlägg om att jag är tacksam över att tiden aldrig står stilla!

Tiden är viktig för mig, den har hjälpt mig väldigt mycket.
Inte läkt mina sår som vissa säger att tiden gör, men den har absolut hjälpt mig bilda en skorpa
på det stora sår jag bär på.

Jag kommer aldrig kunna publicera inlägget tyvärr, då det försvann
och jag hade inte sparat.
Men en sak som var viktig med just det inlägget var att...

Jag är tacksam över att tiden aldrig står stilla!!





 

// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: ida

Du är så duktig på att uttrycka dig i skrift! Skriver så bra!! Kram!!

2011-12-05 @ 07:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0