Ett måste...

21:30 visade klockan när jag gick i däck igår...
Jag var sådär trött att det var en omöjlighet att hålla ögonen öppna.

Skönt att få vakna utav sig själv idag, utvilad och pigg!


Lördag idag och på schemat för dagen står det fika med Storebror och ikväll 35års kalas. Sen är det en sak till jag måste göra idag, eller jag har lovat mig själv att det ska vara gjort innan helgen är slut. Teckna en gravidförsäkring. För ett tag sedan kollade jag lite, tänkte Det är långt kvar tills jag är i v26, måste inte göra det än. Nu är jag där och har ännu inte tecknat någon...

Att komma i kontakt med försäkringsbolag angående en gravidförsäkring känns ungefär som ett samarbete med Försäkringskassan, jag drar mig för det. Allt blev så fel förra gången!

Jag vet att det inte finns någon försäkring som är tillräcklig ifall det skulle bli så att våran bebis inte kommer få följa med oss hem. Men jag vill ha den bästa och vilken är den bästa?!?!




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Jag har Trygghansa och hade det även med Lucas. Är nöjd med den. Ingår även en krisförsäkring (psykolog) för både mamma och pappa förutom pengar.

2011-02-19 @ 12:04:48
URL: http://ann-louise-angel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0